Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Трахачова, М.І.
dc.date.accessioned 2013-12-29T01:13:19Z
dc.date.available 2013-12-29T01:13:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України / М.І. Трахачова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 123-125. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52203
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у виявленні проблем функціонування банківської системи та шляхів їх вирішення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України uk_UA
dc.title.alternative Проблемы функционирования маркетинговой системы в банках Украины uk_UA
dc.title.alternative Problems of the operating the marketing system in banks of the Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис