Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Видання регіональних наукових центрів
→
Кримський науковий центр
→
Культура народов Причерноморья
→
Культура народов Причерноморья, 2011
→
Культура народов Причерноморья, 2011, № 205
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
Трахачова, М.І.
Інші назви:
Проблемы функционирования маркетинговой системы в банках Украины
Problems of the operating the marketing system in banks of the Ukraine
Тема:
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
УДК:
336
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52203
Посилання:
Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України / М.І. Трахачова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 123-125. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
Дата:
2011
Переглядів:
680
Завантажень:
835
Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
Анотація:
Мета дослідження полягає у виявленні проблем функціонування банківської системи та шляхів їх вирішення.
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
37-Trakhachova.pdf
Розмір:
180.8Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Культура народов Причерноморья, 2011, № 205
[77]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація