Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Матвійчук-Соскіна, Н.О.
dc.date.accessioned 2013-06-14T20:13:17Z
dc.date.available 2013-06-14T20:13:17Z
dc.date.issued 2010-04-19
dc.identifier.citation Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543
dc.description.abstract У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгівлі рекламними послугами в Україні. uk_UA
dc.description.abstract В статье автор анализирует современные изменения условий и форм торговли рекламными услугами в мире и Украине, которые происходят в результате процесса цифровой революции и появления интерактивной медиа-среды, определяет тенденции развития мировой индустрии рекламы, сегодняшнее состояние и перспективы развития торговли рекламными услугами в Украине. uk_UA
dc.description.abstract In the paper author analyzes modern changes of conditions and forms of trade in advertising services in world and Ukraine, which occur as a result of process of digital revolution and occurrence of interactive media environment, determines the tendencies of development of world(global) industry of advertising, today's condition and prospects of development of trade in advertising services in Ukraine. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Економіка та управління підприємствами uk_UA
dc.title Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій uk_UA
dc.title.alternative Усовершенствование торговли рекламными услугами на базе применения информационных технологий uk_UA
dc.title.alternative Improvement of trade in advertising services on the basis of application of information technologies uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.1:338.46


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис