Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства.
Рассмотрена роль и место ценовой стратегии в ценовой политике предприятия, проанализирована ценовая стратегия предприятия на примере МПП «МАШЕЛ». Определен методический подход к обоснованию и выбору ценовой стратегии с учетом производственных возможностей предприятия, его инновационной концепции и реальной рыночной ситуации при реализации продукции на рынке. Проведено обоснование и выбор конкретной ценовой стратегии для исследуемого предприятия.
The article deals with a role and place of price strategy in the price policy by example of MPE «Mashel». The author offers methodical approach of support and choice of price strategy in view of productive capacity, innovations of the enterprise and sales market conditions. The support and choice of certain price strategy for this enterprise is considered.