Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Creative approach to teaching English at home reading classes at higher institutions

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Dgaparova, E.C.
dc.contributor.author Bairamova, Sh.M.
dc.date.accessioned 2012-07-26T20:16:44Z
dc.date.available 2012-07-26T20:16:44Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Creative approach to teaching English at home reading classes at higher institutions / E.C. Dgaparova, Sh.M. Bairamova // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 6 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36572
dc.description.abstract This article considers a creative approach to teaching Home Reading. It is noted that the development of communicative competence of students is achieved due to literary, stylistic analysis of Katherine Mansfield's stories, the interpretation of them, working out the scenario of some episodes from short stories. A great attention is paid to those scenes, which are suitable for playing out. While making up the scenario some elements of project work may be used what develops creative imagination and self-expression of students. uk_UA
dc.description.abstract В данній статті розглядається методика занять з домашнього читання в вищій школі за оповіданнями Катерини Менсфілд. Акцентуєтся увага на розвитку студентів через літературний стилістичний аналіз, інтерпритацію оповідання, складання проекту за драматизацією художнього тексту. При аналізі текстового матеріалу більш ніж детально обговорюються епізоди та сцени, які потім використовуються як основа для написання сценарію драматизації. Елементі проектної роботи за складанням сценарію і подальші задачі забезпечують можливість розвитку творчої уяви і самовираження студентів. uk_UA
dc.description.abstract Данная статья рассматривает методику по домашнему чтению в высшей школе по рассказам Катерины Мэнсфильд. Делается акцент на развитие коммуникативной компетенции студентов посредством литературного, стилистического анализа, интерпретации рассказа, составления плана по драматизации художественного текста. При анализе текстового материала более детально обсуждаются эпизоды и сцены, которые затем используются как основа для написания сценария драматизации. Элементы проектной работы по составлению сценария и сопутствующие задачи обеспечивают возможность развития творческого воображения и самовыражения студента. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Creative approach to teaching English at home reading classes at higher institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис