Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Звягінцева, О.Б.
dc.date.accessioned 2012-03-01T15:23:17Z
dc.date.available 2012-03-01T15:23:17Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252
dc.description.abstract Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ. uk_UA
dc.description.abstract Представлена эволюция теоретических принципов и практических мероприятий маркетинга в Украине начиная со времени существования Советского Союза до независимости страны. Проведен анализ трудов известных маркетологов – теоретиков и практиков, которые оказали большое влияние на развитие маркетинга в Украине. Ключевые слова: маркетинг, целесообразность использования маркетинга, теория маркетинга, практика маркетинга, УАМ. uk_UA
dc.description.abstract The evolution of theoretical principles and practical measures of marketing in Ukraine since the Sovien Union till the independence of the country is presented. The analysis of the well-known marketing specialists’ works was made, including the works of theorists and practical workers who had a great influence on marketing development in Ukraine. Keywords: marketing, expediency of using marketing, marketing theory, practice in marketing, UAM. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Проблеми сучасної економіки uk_UA
dc.title Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні uk_UA
dc.title.alternative Становление и развитие теории и практики маркетинга в Украине uk_UA
dc.title.alternative Formation and development of marketing theory and practice in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис