Показати простий запис статті

dc.contributor.author Csecsy, Gyorgy
dc.date.accessioned 2011-07-05T21:40:04Z
dc.date.available 2011-07-05T21:40:04Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Hungarian and international aspects of advertisement law / Gyorgy Csecsy // Часопис Київського університету права. — 2010. — № 2. — С. 221-225. — Бібліогр.: 9 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0074
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23549
dc.description.abstract У статті розглядаються угорські та міжнародні аспекти інформаційного права, досліджуються питання про визначення поняття реклами, значення реклами для споживачів. Автор проводить аналіз міжнародних законів про рекламу. Ключові слова: реклама, реклама продукції, захист прав споживачів. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются венгерские и международные аспекты информационного права, исследуются вопросы об определении понятия рекламы, значение рекламы для потребителей. Автор проводит анализ международных законов о рекламе. Ключевые слова: реклама, реклама продукции, защита прав потребителей. uk_UA
dc.description.abstract In the article the aspects of publicity right Hungarian and international are examined, questions about determination of notion of advertising, value of advertising for users are explored. An author conducts the analysis of international laws about advertising. Key words: advertising, advertising of products, defence of rights for users. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Часопис Київського університету права
dc.subject Проблеми права інтелектуальної власності uk_UA
dc.title Hungarian and international aspects of advertisement law uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис