Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Csecsy, Gyorgy |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-05T21:40:04Z |
|
dc.date.available |
2011-07-05T21:40:04Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Hungarian and international aspects of advertisement law / Gyorgy Csecsy // Часопис Київського університету права. — 2010. — № 2. — С. 221-225. — Бібліогр.: 9 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0074 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23549 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються угорські та міжнародні аспекти інформаційного права, досліджуються питання про визначення поняття реклами, значення реклами для споживачів. Автор проводить аналіз міжнародних законів про рекламу. Ключові слова: реклама, реклама продукції, захист прав споживачів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются венгерские и международные аспекты информационного права, исследуются вопросы об определении понятия рекламы, значение рекламы для потребителей. Автор проводит анализ международных законов о рекламе. Ключевые слова: реклама, реклама продукции, защита прав потребителей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the aspects of publicity right Hungarian and international are examined, questions about determination of notion of advertising, value of advertising for users are explored. An author conducts the analysis of international laws about advertising. Key words: advertising, advertising of products, defence of rights for users. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Часопис Київського університету права |
|
dc.subject |
Проблеми права інтелектуальної власності |
uk_UA |
dc.title |
Hungarian and international aspects of advertisement law |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті