Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комплексная психофизиологическая экспертиза аппаратно-программных систем функциональной диагностики для обеспечения безопасности движения на транспорте

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Капцов, В.А.
dc.contributor.author Викторов, В.С.
dc.date.accessioned 2011-06-30T19:32:02Z
dc.date.available 2011-06-30T19:32:02Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Комплексная психофизиологическая экспертиза аппаратно-программных систем функциональной диагностики для обеспечения безопасности движения на транспорте / В.А. Капцов, В.С. Викторов // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2008. — № 1 (11). — С. 44-53. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-9385
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22833
dc.description.abstract Останніми роками по ряду об’єктив них причин (упровадження нових інтенсивних технологій водіння потягів, скорочення чисельності працівників локомотивних бригад) рівень виробничого (трудовий) навантаження (трудове навантаження кількісна характеристика праці, що включає одночасну оцінку його тривалості і інтенсивності) на машиністів і помічників істотно збільшився. Необхідна розробка принципово нових підходів і вживання сучасних технічних засобів, здійснення контролю працездатності і функціонального полягання працівників локомотивних бригад безпосередньо в процесі виробничої діяльності. У основі прийнятої на залізничному транспорті Росії способі контролю рівня пильнування машиніста використовується безперервна реєстрація і аналіз фізіологічного показника електродермальної реакції. Реалізація його здійснена в телеметричній системі контролю рівня пильнування (ТСКРП). Як показали виконані дослідження, найнесприятливіші зміни показників функціонального стану і працездатності були зареєстровані в серії досліджень при вживанні ТСКРП з діючим алгоритмом. Як найкращі результати одержані для ТСКРП з «дружнім» алгоритмом. Результати досліджень без вживання ТСКРП мали проміжні значення. uk_UA
dc.description.abstract At the last years a numbe of the objective reasons (introduction of new intensive technologies of the trains driving, reduction of locomotive brigades workers number) a level of labour loading (labour loading the quantitative characteristic of work including a simultaneous estimation of its duration and intensity on engine drivers and their assistants has essentially increased. Development of essentially new approaches and applications of modern means, control of serviceability and a functional condition of locomotive brigades’ workers is necessary directly during industrial activity. In the basis of the Russia accepted on a railway transportation a way of the control of a wakefulness level of engine driver continuous registration and the analysis of a physiological parameter electrodermal reactions is used. Realization of it is carried out in the telemeter monitoring system of a wakefulness level of (ТSCWED). As have shown the executed researches, the most adverse changes of parameters of a functional condition and serviceability have been registered in a series of researches at application ТСКБМ with working algorithm. The best results are received for ТСКБМ with “friendly” algorithm. Results of researches without application ТСКБМ had intermediate values. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Санитарно-гигиенические проблемы на транспорте uk_UA
dc.title Комплексная психофизиологическая экспертиза аппаратно-программных систем функциональной диагностики для обеспечения безопасности движения на транспорте uk_UA
dc.title.alternative Комплексна психофізіологічна експертиза апаратно-програмних систем функціональної діагностики для забезпечення безпеки руху на транспорті uk_UA
dc.title.alternative Complex psychphysiological expertise of hardware software systems of functional diagnostics for the safety ensuring on transport uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 612.821.351.814.2.656


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис