Исследованы квазилинейные конфликтно-управляемые процессы сближения на основе первого прямого метода Понтрягина и метода разрешающих функций. С помощью верхних и нижних разрешающих функций установлены достаточные условия окончания игры за конечное время для разных схем метода. Приведен иллюстративный пример, в котором управления найдены в явном виде.
Досліджуються квазілінійні конфліктно-керовані процеси зближення на основі першого прямого методу Понтрягіна та методу розв’язуючих функцій. За допомогою верхніх та нижніх розв’язуючих функцій встановлено достатні умови завершення гри за скінчений час для різних схем методу. Наведено ілюстративний приклад, в якому керування знайдені в явному вигляді
The quasilinear conflict — controlled processes of approach are studied on the basis of Pontryagin first direct method and the method of resolving functions. Using the upper and the lower resolving functions, sufficient conditions for the game termination in a finite time are established for various schemes of the provided, in which controls are found in explicit form.