Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Эйсмонт, Е.В. |
|
dc.contributor.author |
Притченко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Павленко, В.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-18T11:08:00Z |
|
dc.date.available |
2019-02-18T11:08:00Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Особенности паттерна ЭЭГ-активности у воспитанников школы-интерната / Е.В. Эйсмонт, О.В. Притченко, В.Б. Павленко // Нейрофизиология. — 2014. — Т. 46, № 5. — С. 468-475. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0028-2561 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/148372 |
|
dc.description.abstract |
Изучали особенности электрической активности головного мозга 25 детей 11–15 лет, воспитывающихся в школе-интернате. Контрольная группа состояла из 25 детей, воспитывающихся в семьях с биологическими родителями, и была идентична основной группе
по количеству испытуемых и поло-возрастному составу. У детей обеих групп регистрировали ЭЭГ (10 каналов отведения) и оценивали уровень тревожности с использованием
опросника Спилбергера и шкалы личностной тревожности Прихожан. В результате проведенного исследования было выявлено, что ЭЭГ воспитанников интерната характеризовались в среднем меньшими величинами спектральных мощностей тета-, альфа-, бета1- и
бета2-ритмов. Данные различия параметров ЭЭГ были в большей степени выражены у
девочек. Это могло быть связано с тем, что у воспитанниц интерната уровень личностной тревожности оказался более высоким по сравнению с аналогичными показателями у
сверстниц контрольной группы и мальчиков. Можно предположить, что сниженные мощности ритмов ЭЭГ у детей, воспитывающихся в интернате, в определенной степени отражают несколько меньшую зрелость и несбалансированное функционирование аминергических структур мозга. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Вивчали особливості електричної активності головного мозку 25 дітей 11–15 років, які виховуються в школі-інтернаті. Контрольну групу складали 25 дітей, що виховувались
у сім’ях із біологічними батьками, і вона була ідентичною
основній групі за кількістю випробуваних і статево-віковим
складом. У дітей обох груп реєстрували ЕЕГ (10 каналів
відведення) і оцінювали рівень тривожності з використанням опитувальника Спілбергера і шкали особистісної тривожності Прихожан. У результаті проведеного дослідження
було виявлено, що ЕЕГ вихованців інтернату характеризувались у середньому меншими величинами спектральних
потужностей тета-, альфа-, бета1- і бета2-ритмів. Дані відмінності параметрів ЕЕГ були більшою мірою виражені у
дівчаток. Це могло бути пов’язано з тим, що у вихованок інтернату рівень особистої тривожності виявився вищім порівняно з таким у ровесниць контрольної групи та хлопчиків. Можна припустити, що знижені потужності ритмів ЕЕГ
у дітей, які виховуються в інтернаті, в певній мірі відображують дещо меншу зрілість і незбалансоване функціонування амінергічних структур мозку |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Нейрофизиология |
|
dc.title |
Особенности паттерна ЭЭГ-активности у воспитанников школы-интерната |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особливості патерну ЕЕГ-активності у вихованців школи-інтернату |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
612.822:547.918 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті