Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гамова, І.В.
dc.date.accessioned 2017-09-01T16:55:31Z
dc.date.available 2017-09-01T16:55:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 3 (33). — С. 192–201. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123347
dc.description.abstract У статті визначено автором специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, основні елементи комплексу маркетингу: електронний продукт, ціна, просування, збут, показано відмінність електронного продукту від традиційного продукту, наведені особливості електронного продукту, методи встановлення цін в мережі Інтернет, фактори, які визначають ціну, проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, досліджено канали збуту в мережі Інтернет. uk_UA
dc.description.abstract В статье приведены автором специфические особенности комплекса маркетинга предприятия, которое работает в сфере розничной электронной торговли, основные элементы комплекса маркетинга: электронный продукт, цена, продвижение, сбыт, показано отличие электронного продукта от традиционного продукта, приведены особенности электронного продукта, методы установления цен в сети Интернет, факторы, определяющие цену, проанализированы инструменты маркетинговых коммуникаций предприятия, работающего в сфере розничной электронной торговли, исследованы каналы сбыта в сети Интернет. uk_UA
dc.description.abstract The author proposed the specific features of the marketing company that operates in the retail e-commerce, the basic elements of the marketing mix: electronic product, price, promotion, distribution, the difference between electronic product and traditional product, proposed the features of e-product, pricing methods on the Internet, the factors that determine the price, analysed tools of marketing communications company that operates in the retail e-commerce, researched sales channels on the Internet in the article. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Специфические особенности комплекса маркетинга предприятия, которое работает в сфере розничной электронной торговли uk_UA
dc.title.alternative Specific Features of the Marketing Company, Which Works in the Field of Retail e-commerce uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.738.5:339.37


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис