Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
von Ferber, C. |
|
dc.contributor.author |
Holovatch, Yu. |
|
dc.contributor.author |
Palchykov, V. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-07T04:56:54Z |
|
dc.date.available |
2017-06-07T04:56:54Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Scaling in public transport networks / C. von Ferber, Yu. Holovatch, V. Palchykov // Condensed Matter Physics. — 2005. — Т. 8, № 1(41). — С. 225–234. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1607-324X |
|
dc.identifier.other |
PACS: 89.75.-k, 89.75.Da, 05.65.+b |
|
dc.identifier.other |
DOI:10.5488/CMP.8.1.225 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/119485 |
|
dc.description.abstract |
We analyse the statistical properties of public transport networks. These
networks are defined by a set of public transport routes (bus lines) and the
stations serviced by these. For larger networks these appear to possess a
scale-free structure, as it is demonstrated e.g. by the Zipf law distribution
of the number of routes servicing a given station or for the distribution of
the number of stations which can be visited from a chosen one without
changing the means of transport. Moreover, a rather particular feature of
the public transport network is that many routes service common subsets of
stations. We discuss the possibility of new scaling laws that govern intrinsic
properties of such subsets. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ми аналізуємо статистичні властивості мереж громадського транс-
порту. Такі мережі означаються як сукупність маршрутів громадського транспорту (автобусних ліній) та станцій, через які вони
проходять. Виявляється, що великі мережі володіють вільною від
масштабу (scale-free) структурою, що демонструється, наприклад,
законом Ціпфа для розподілу кількості маршрутів, що проходять
через дану станцію, чи для розподілу кількості станцій, яких можна
досягти з даної, не змінюючи транспортного засобу. Крім того,
досить специфічною властивістю мереж громадського транспорту є
те, що багато маршрутів проходять через спільну підмножину станцій. Ми обговорюємо можливість нових законів скейлінгу, які керують характерними властивостями цих підмножин. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
One of us (YuH) acknowledges the Austrian Fonds zur F¨orderung der wissenschaftlichen
Forschung for support under project No. 16574–PHY. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут фізики конденсованих систем НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Condensed Matter Physics |
|
dc.title |
Scaling in public transport networks |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Скейлінг у мережах громадського транспорту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті