Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Єльникова, Г.В. |
|
dc.contributor.author |
Рябова, З.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-22T14:08:24Z |
|
dc.date.available |
2016-10-22T14:08:24Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье раскрывается понятие "мониторинг" как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы. Представлен инструментарий мониторинга качества среднего образования на уровне школы в виде квалиметрического стандарта качества ее деятельности. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article a concept opens up "monitoring" as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school. The tool of monitoring of quality of secondary education is represented at the level of school as the qualimetrical standard of quality its activity. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.title |
Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті