Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сад как интерсемиотическая художественная система в лирике Бориса Пастернака

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Заярная, И.С.
dc.date.accessioned 2016-08-12T16:35:10Z
dc.date.available 2016-08-12T16:35:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Сад как интерсемиотическая художественная система в лирике Бориса Пастернака / И.С. Заярная // Русская литература. Исследования: Сб. науч. тр. — 2011. — Вип. XV. — С. 212-229. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2218-7472
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105439
dc.description.abstract В статье раскрыто значение образа сада как интерсемиотической художественной системы в лирике Б.Пастернака. В его создании взаимодействуют и трансформируются разные художественные коды – живописный, музыкальный, графический, пересекаются технологии архитектуры и дизайна. Б.Пастернак создает как словесные эскизы садов в технике живописи импрессионизма, так и развернутые ландшафтные экфразисы, показывает взаимосвязь сада и интерьера. Сад для Пастернака является не только философским образом единства человека и природы, но и знаком синтеза различных видов творчества – поэзии, музыки, ландшафтного искусства. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито значення образу саду як інтерсеміотичної художньої системи в ліриці Б.Пастернака. У його відтворенні взаємодіють і трансформуються різні художні коди – малярський, музичний, графічний, перетинаються технології архітектури і дизайну. Б.Пастернак створює як словесні ескізи саду в техніці живопису імпресіонізму, так і розгорнуті ландшафтні екфразиси, розкриває взаємозв’язок саду та інтер’єру. Сад для Пастернака – не тільки філософський образ єдності людини і природи, але й uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the image of the garden as intersemiotical artistic system in the B.Pasternak’s lyric poetry. In its creation different artistic codes – techniques of painting, music, graphic, technologies of architecture and design cross and integrate. B.Pasternak creates both the verbal sketches of gardens in the technique of impressionistic painting and spread-out landscape descriptions, shows conjunction of garden and interior. Pasternak’s considering of the garden means not only philosophical image of man and nature unity but also a sign of synthesis of different types of creation – poetry, music, landscape art. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Русская литература. Исследования
dc.subject Компаративные исследования литературы uk_UA
dc.title Сад как интерсемиотическая художественная система в лирике Бориса Пастернака uk_UA
dc.title.alternative Сад як інтерсеміотична художня система в ліриці Бориса Пастернака uk_UA
dc.title.alternative Garden as intersemiotical artistic system in the Boris Pasternak’s lyric poetry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.1: 82-3 / Пастернак


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис