В статье исследуется становление современной логики в Украине, в частности, развитие логического знания и преподавания логики в Харьковском университете в дореволюционный период. Анализируются труды И. Б. Шада, П. Э. Лейкфельда, Ф. Зеленогорского и др. Определены основные проблемы логического знания и университетского образования в области логики, способствовавшие оформлению нового этапа в развитии логики как науки и образовательной дисциплины.
Стаття містить дослідження з проблем становлення сучасної логіки в Україні, зокрема, розвитку логічного знання та викладання логіки в Харківському
університеті у дореволюційний період. Аналізуються праці Й. Б. Шада, П. Е.
Лейкфельда, Ф. Зеленогірського та ін. Визначені основні проблеми логічного
знання й університетської освіти в галузі логіки, що сприяли оформленню ново-
го етапу в розвитку логіки як науки і освітньої дисципліни.
The article is dedicated to the analysis of the formation of modern logic in
Ukraine, in particular the development of logical knowledge and teaching logic in
Kharkiv university in prerevolutionary period. I. B. Shad's, P. E. Leikfeld's, F. Zelenogorski's
works are analysed. Essential problems of logic and of university education
in the field of logic that contributed to the appearance of a new period in the development
of logic as a science and an educational discipline, have been examined.