Розглядається задача про поведінку захисної оболонки ядерного реактора після
інтенсивного температурного впли-ву, що реалізується з причини падіння літака.
Актуальність задачі полягає у вирішенні проблеми мінімізації руйнівних наслідків
випадкової авіакатастрофи або терористичних актів. Розроблені підходи дають змогу
моделювати наслідки інших впливів: вибухових ідинамічних навантажень, промислових
аварій тощо. Числові розв'язання подібних задач дозволяють отримувати кількісні оцінки
теплостійкості бар'єрів безпеки ядерного реактора.
Рассматривается задача о поведении защитной оболочки ядерного реактора после
интенсивного температурного влияния, которое реализуется вследствие падения самолета. Актуальность задачи заключается в решении проблемы минимизации
разрушительных последствий случайной авиакатастрофы или террористических актов.
Разработанные подходы позволяют моделировать последствия других воздействий:
взрывных и динамических нагрузок, промышленных аварий и т. п. Численные решения
подобных задач дают количественные оценки теплостойкости барьеров безопасности
ядерного реактора.
The problem on nuclear reactor containment behavior after intensive tempera ture impact resulted
from air crash is considered. The task urgency is to solve the problem of minimizing the devastating
effects of a random crash or acts of terrorism. The developed models allow simulating the effects of other
impacts: the explosive and dynamic loads, industrial accidents, etc. Numerical solutions of these
problems provide with quantitative assessments of heat safety barriers of a nuclear reactor.