Для различных типов образцов выполнено сопоставление результатов расчета инженерным методом С*-интеграла, применяемого при силовом нагружении, с таковыми методом конечных элементов. Проведен расчетный анализ напряженного состояния у вершины трещины при силовых и кинематических граничных условиях при ползучести и релаксации напряжений. Для этихже условий рассчитан С*-интеграл. На основании выполненных расчетных исследований предложен инженерный метод, позволяющий рассчитывать С*-интеграл как при силовых, так и кинематических граничных условиях, а также при термосиловом нагружении.
Для різних типів зразків виконано зіставлення результатів розрахунку інженерним методом С*-інтеграла, що використовується за силового навантаження, з даними, отриманими методом скінченних елементів. Проведено розрахунковий аналіз напруженого стану у вістрі тріщини за силових, кінематичних граничних умов при повзучості і релаксації напружень. Для цих же умов розраховано С*-інтеграл. На основі виконаних розрахункових досліджень запропоновано інженерний метод, що дозволяє розрахувати С*-інтеграл як за силових, так і кінематичних граничних умов, а також за термосилового навантаження.