У статті розглядається дослідницьке поле львівського мистецтвознавця Р. Яціва, який за останні роки збагатив
українську науку рядом нових видань, присвячених історії
розвитку образотворчого мистецтва XX ст. Особлива увага звертається на значенні тих праць, які суттєво розширили джерельну базу науки та поглибили розуміння естетичної комунікації в період модернізму та постмодернізму.
Аналізуючи деякі важливі теоретико-методологічні установки Р. Яціва як вченого, здійснюється спроба ув’язати їх
з його ж творчими ангажуваннями як художника.
In the article has been considered a research field by Lviv art
scholar Roman Yatsiv who during recent years enriched the
Ukrainian science with a number of new editions on the native
Fine Arts as well as their history and development in
XX c. Especial attention has been paid to the meaning of
those publications that substantially widened a source basis
of studies and deepened comprehension of aesthetical communication
in contemporary and postmodern period. In
analysis of some R. Yatsiv’s theoretic and methodological
fixations an attempt has been made to connect those with his
creative aspiratios of artist.
В статье рассматривается исследовательское поле львовского искусствоведа Р. Яцива, в последние годы обогатившего украинскую науку рядом новых изданий, посвященных истории развития изобразительного искусства XX ст.
Особое внимание обращено на значение тех работ, которые существенно расширили источниковедческую базу
науки и углубили понимание эстетической коммуникации в
период модернизма и постмодернизма. При анализе некоторых важных теоретическо-методологических установок
Р. Яцива как ученого осуществляется попытка увязать их
с его же творческой ангажированостью как художника.