У статті проаналізовано наукові статті та монографії, у яких
досліджено означення арт-ринку, його структурування та
огляд кожного із його структурних елементів. Проведено дослідження ключових концепцій розвитку арт-ринку як феномену сучасної культури в українських, російських, американських та британських дослідженнях. На прикладі фрагментарності теоретичних досліджень встановлено, що арт-ринок
як явище потребує міждисциплінарного вивчення.
In the article have been analyzed some scientific papers and
monographs considering definition of art market, its structuration
and reviews of all its components. The study has brought
thorough investigation in main conceptions of art marketing and
its development considering it as a phenomenon of contemporary
culture according to Ukrainian, Russian, American and
British publications. The art market has been determined by
means of exemplified fragmentary studies as a phenomenon
that still is in need of interdisciplinary approaches.
В статье проанализированы научные статьи и монографии, в которых исследованы определение арт-рынка,
его структурирование и обзор каждого из его структурных элементов. Проведено исследование ключевых
концепций развития арт-рынка как феномена современной культуры в украинских, российских, американских и британских научных публикациях. На примере
фрагментарности теоретических исследований, установлено, что арт-рынок как явление требует междисциплинарного изучения.