У статті досліджуються причини появи та особливості розвитку мультисенсорного дизайну у ХХ—ХХІ ст. Автором враховано досвід та експерименти провідних шкіл та
напрямків дизайну; розкрито теоретичні і практичні аспекти мультисенсорного дизайну, проаналізовано функціональне застосування мультисенсорного дизайну у різних
напрямках чуттєво-емоційного впливу (емоційний брендинг, відпочинок, робота, терапія, лікування), що активно
застосовуються у сучасних інтер’єрах.
The article has presented some reasons for origination and
means in development of multisensory design during XX
and XXI cc. Author has paid especial attention to elaborations
and experiments of leading contemporary design
schools and exposes some theoretical and practical aspects
of multisensory design with analyses in functional application
of that within various types of sensuous/emotional
influence (e.g. in emotional branding, relaxation, work,
psychotherapy, medical cure) often appearing in presentday
interior design.
В статье исследуются причины возникновения и особенности
развития мультисенсорного дизайна в ХХ—ХХІст.
Автор учитывает опыт и эксперименты ведущих школ дизайна, анализирует функциональное применение мультисенсорного
дизайна в разных направлениях чувственно-эмоционального влияния (эмоциональный брендинг, отдых, работа, терапия, лечение), который активно применяется в современных интерьерах.