У статті розглядаю кілька аспектів, пов’язаних із історико-політичним конструктивізмом в Україні; звертаю увагу на
творення різних образів української держави після проголошення незалежності в 1991 році. Особливо зосереджуюся
на тих поглядах та ідеях, які були або є популярними, але
функціонували ніби в «другому обігу» українського історичного дискурсу. Маю на увазі всілякі біблійні генеалогії та історичні родоводи, сугестії, що територія сучасної України є
колискою цивілізації, історично розміщеною в центрі світу.
In the article have been considered several aspects of problems
connected with historio-political constructivism in Ukraine; attention
has been paid to formation of differential rituals of the
Ukrainian state after proclamation of independence at 1991.
The author especially concentrates his study on views and ideas
that had been or still are popular, but functioned as if «in the
second level of circulation» of Ukrainian political discourse.
Here have belonged whichever Biblical genealogies and historical
reconstructions as well as suggestions that the territory of
contemporary Ukraine had been a cradle of civilization, historically
situated in the centre of the world.
В статье рассматривается несколько аспектов проблематики, связанной с историко-политическим конструктивизмом
в Украине; обращаю внимание на образовании различных
обрядов украинского государства после провозглашения
независимости в 1991 году. Особенно сконцентрируюсь на
тех взглядах и идеях, которые были или есть популярными,
но функционировали как бы в «другом обиходе» украинского исторического дискурса. Имею в виду всяческие библейские генеалогии и исторические построения, утверждения, что территория современной Украины является ко-
лыбелью цивилизации, исторически расположенной в самом центре мира.