Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Развитие рекламной деятельности на рынке туристических услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лебедева, О.Е.
dc.date.accessioned 2016-02-04T18:17:49Z
dc.date.available 2016-02-04T18:17:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Развитие рекламной деятельности на рынке туристических услуг / О.Е. Лебедева // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 1. — С. 100-103. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93816
dc.description.abstract Стремление субъектов хозяйствование реализовать туристические услуги и получить максимальную прибыль в условиях жесткой конкуренции побуждает их к переоценке собственных возможностей, анализу информационно-рекламной деятельности, изучению инфраструктуры туристического рынка, исследованию уровня подготовки персонала и определению способности отечественного бизнеса адаптироваться к требованиям потребителей. Закономерным продолжением является потребность детального изучения, обоснования и применения успешного отечественного и международного опыта в этой сфере, особенно относительно разработки и внедрения практических подходов для повышения эффективности рекламных мероприятий туристических предприятий. В статье разработаны практические рекомендаций для развития рекламной деятельности туристических предприятий на основе выявления закономерностей и тенденций развития туризма в условиях рыночной экономики. В результате проведенного исследования установлено, что характерными особенностями системы рекламной коммуникации в туристической сфере являются: большое количество взаимосвязанных между собой элементов и подсистем и переплетенных между ними звеньев; многомерность системы, которая предопределяет сложность выполнения функций, связанных с достижением цели; взаимодействие с внешней средой и управление системой в условиях случайных факторов; большое количество элементов системы, которые могут вступать в конфликты. uk_UA
dc.description.abstract Прагнення суб'єктів господарювання реалізувати туристичні послуги і дістати максимальний прибуток в умовах сталої конкуренції підштовхує їх до переоцінки власних можливостей, аналізу інформаційно-рекламної діяльності, вивчення інфраструктури туристичного ринку, дослідження рівня підготовки персоналу та визначення здатності вітчизняного бізнесу адаптуватися до вимог споживачів. Закономірним продовженням є потреба детального вивчення, обґрунтування і застосування успішного вітчизняного і міжнародного досвіду в цій сфері, особливо щодо розробки і впровадження практичних підходів для підвищення ефективності рекламних заходів туристичних підприємств. У статті розроблено практичні рекомендацій для розвитку рекламної діяльності туристичних підприємств на основі виявлення закономірностей і тенденцій розвитку туризму в умовах ринкової економіки. У результаті проведеного дослідження встановлено, що характерними рисами системи рекламної комунікації у туристичній сфері є: велику кількість взаємозалежних між собою елементів і підсистем і переплетених між ними ланок; багатомірність системи, що визначає складність виконання функцій, пов'язаних з досягненням мети; взаємодія із зовнішнім середовищем і управління системою в умовах випадкових факторів; велика кількість елементів системи, які можуть вступати в конфлікти. uk_UA
dc.description.abstract The aspiration of subjects managing to realize tourist services and to receive the maximal profit in conditions of rigid competition induces them to reassessment of own opportunities, the analysis of advertising activity, studying of infrastructure of the tourist market, to research of level of preparation of the personnel and definition of ability of domestic business to adapt for requirements of consumers. Natural continuation is the requirement of detailed studying, substantiation and application of successful domestic and international experience in this sphere, is especial concerning development and introduction of practical approaches for increase of efficiency of publicities of the tourist enterprises. The practical recommendations for development of advertising activity of the tourist enterprises on the basis of revealing laws and tendencies of development of tourism in conditions of market economy are developed. As a result of the research it is established, that prominent features of system of the advertising communications in tourist sphere are: plenty of the elements interconnected among themselves and subsystems and the parts bound between them; multidimensionality of system which predetermines complexity of performance of the functions connected to achievement of the purpose; interaction with environment and management of system in conditions of random factors; plenty of elements of system which can enter conflicts. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Развитие рекламной деятельности на рынке туристических услуг uk_UA
dc.title.alternative Розвиток рекламної діяльності на ринку туристичних послуг uk_UA
dc.title.alternative The development of advertising activity in the market of tourist services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.11:338. 48(043)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис