Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Добросельский, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-27T17:19:29Z |
|
dc.date.available |
2016-01-27T17:19:29Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Метод кейс-стади в коммуникативном процессе группового обучения студентов / В.В. Добросельский // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 153-155. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93452 |
|
dc.description.abstract |
Выпускник вуза в своей будущей профессиональной деятельности должен обладать не
только теоретическими знаниями, но и практическими навыками, инструментами своей профессии,
должен уметь решать поставленные перед ним задачи наиболее качественно. Эффективным способом
обучения будущих работников, практической деятельности, является метод кейс-стади, который
достигает этой цели благодаря своим коммуникативным преимуществам.
В статье рассмотрено применение метода кейс-стади, как метода интерактивного обучения
студентов, рассмотрены положительные черты обучения студентов посредством метода
конкретных ситуаций. Также в статье рассмотрены основные коммуникативные особенности метода
кейс-стади, особенности применения метода кейс-стади как группового метода обучения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Випускник вузу в своїй майбутній професійній діяльності повинен володіти не тільки
теоретичними знаннями, а й практичними навичками, інструментами своєї професії, повинен вміти
вирішувати поставлені перед ним завдання найбільш якісно. Ефективним способом навчання майбутніх
працівників, практичної діяльності, є метод кейс-стаді, який досягає цієї мети завдяки своїм
комунікативним пріоритетами.
У статті розглянуто застосування методу кейс-стаді, як методу інтерактивного навчання студентів,
розглянуті позитивні риси навчання студентів за допомогою методу конкретних ситуацій. Також в
статті розглянуті основні комунікативні особливості методу кейс-стаді, особливості застосування
методу кейс-стаді як групового методу навчання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
A graduate of the university in their future careers should have not only theoretical knowledge but
also practical skills, tools of the trade, should be able to solve their tasks more quality. Effective way to train
future workers practice is the method of case studies, which achieves this goal through their communicative
advantages.
In article considers the application of the method case study, as a method of interactive learning students, are
considered positive features of teaching students through the method of specific situations. The article also
describes the main features of the method of communication case studies, features of the method of case studies
as a group learning method. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Метод кейс-стади в коммуникативном процессе группового обучения студентов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Метод кейс-стаді у комунікативному процесі групового навчання студентів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Method of case study in communication process group training students |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
371.311.4-057.875 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті