Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Метод кейс-стади в коммуникативном процессе группового обучения студентов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Добросельский, В.В.
dc.date.accessioned 2016-01-27T17:19:29Z
dc.date.available 2016-01-27T17:19:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Метод кейс-стади в коммуникативном процессе группового обучения студентов / В.В. Добросельский // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 153-155. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93452
dc.description.abstract Выпускник вуза в своей будущей профессиональной деятельности должен обладать не только теоретическими знаниями, но и практическими навыками, инструментами своей профессии, должен уметь решать поставленные перед ним задачи наиболее качественно. Эффективным способом обучения будущих работников, практической деятельности, является метод кейс-стади, который достигает этой цели благодаря своим коммуникативным преимуществам. В статье рассмотрено применение метода кейс-стади, как метода интерактивного обучения студентов, рассмотрены положительные черты обучения студентов посредством метода конкретных ситуаций. Также в статье рассмотрены основные коммуникативные особенности метода кейс-стади, особенности применения метода кейс-стади как группового метода обучения. uk_UA
dc.description.abstract Випускник вузу в своїй майбутній професійній діяльності повинен володіти не тільки теоретичними знаннями, а й практичними навичками, інструментами своєї професії, повинен вміти вирішувати поставлені перед ним завдання найбільш якісно. Ефективним способом навчання майбутніх працівників, практичної діяльності, є метод кейс-стаді, який досягає цієї мети завдяки своїм комунікативним пріоритетами. У статті розглянуто застосування методу кейс-стаді, як методу інтерактивного навчання студентів, розглянуті позитивні риси навчання студентів за допомогою методу конкретних ситуацій. Також в статті розглянуті основні комунікативні особливості методу кейс-стаді, особливості застосування методу кейс-стаді як групового методу навчання. uk_UA
dc.description.abstract A graduate of the university in their future careers should have not only theoretical knowledge but also practical skills, tools of the trade, should be able to solve their tasks more quality. Effective way to train future workers practice is the method of case studies, which achieves this goal through their communicative advantages. In article considers the application of the method case study, as a method of interactive learning students, are considered positive features of teaching students through the method of specific situations. The article also describes the main features of the method of communication case studies, features of the method of case studies as a group learning method. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Метод кейс-стади в коммуникативном процессе группового обучения студентов uk_UA
dc.title.alternative Метод кейс-стаді у комунікативному процесі групового навчання студентів uk_UA
dc.title.alternative Method of case study in communication process group training students uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 371.311.4-057.875


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис