Показати простий запис статті

dc.contributor.author Маркелов, К.B.
dc.date.accessioned 2016-01-23T12:34:21Z
dc.date.available 2016-01-23T12:34:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Метод примитивизма в рекламе / К.B. Маркелов // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 260. — С. 140-143. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92980
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию проблемы востребованности метода примитивизма в рекламе, включает в себя изложение научно-практической проблемы, цель и задачи, краткое описание теоретико-методологической и источниковедческой базы, основной текст с иллюстрациями, итоги, список использованных источников и литературы. В основной части статьи дается определение примитивизма, приводится краткая история развития и использования метода примитивизма в рекламе, проводится анализ причин востребованности данного метода в современной рекламе. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми затребуваності методу примітивізму в рекламі, містить у собі викладення науково-практичної проблеми, ціль та задачі, стислий опис теоретико- методологічної та джерелознавчої бази, основний текст з ілюстраціями, підсумки, список використаних джерел та літератури. В основній частині статті дається визначення примітивізму, наводиться стисла історія розвитку та використання методу примітивізму в рекламі, наводиться аналіз причин затребуваності цього методу в сучасній рекламі. uk_UA
dc.description.abstract The article is dedicated to the problem of importance of the of primitivism method in advertising. It includes the scientific and practical aspects of the issue, the purpose and the tasks, the brief description of the theoretic, methodological and source study base, the main body of the text with illustrations, conclusions, and the list of references. The main part of the article contains a definition of primitivism, as well as the short history of development and application of primitivism method in advertising. The analysis of important causes of the mentioned method in modern advertising is given. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Актуальные проблемы гостинично-туристического бизнеса и сервиса uk_UA
dc.title Метод примитивизма в рекламе uk_UA
dc.title.alternative Метод примітивізму в рекламі uk_UA
dc.title.alternative The primitivism method in advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис