Конкурентна розвідка є аналітичним інструментом, без застосування якого часто не
можливо досягти успіхів у бізнесі. Вона не є панацеєю від усіх можливих проблем, проте не достатня
увага до її можливостей призводить до негативних результатів. Українські підприємства потребують
створення ефективної системи комерційної розвідки проте вузи не достатньо уваги приділяють
підготовці необхідних фахівців.
Ключові слова: конкурентна розвідка, потенційні ризики, інформаційне поле, консолідована інформація,
управління (конкурентним) конфліктом.
Конкурентная разведка – это аналитический инструмент, без использования котрого уже
в ближайшее время будет невозможно достичь успехов в бизнесе. Она не яаляется панацеей от всех
бед, однако игнорирование её часто приводит к негативным результатам. Создание еффективной
системы коммерческой разведки требует наработки соответственных баз данных и знаний, но вузы
Украины не достаточно внимания уделяют подготовке специалистов.
Ключевые слова: конкурентная разведка, потенциальные риски, информационное поле,
консолидированная информация, управление (конкурентным) конфликтом.
Competitive intelligence is an analytical tool without which one will not be able to reach success in
business in the nearest future. It is not a panacea for all woes, but ignoring it often leads to negative results.
Creating effective system of commercial intelligence requires building up one’s own databases and knowledge,
but few Ukrainian universities include this discipline in their curriculums.
Keywords: competitive intelligence, potential risks, information field, consolidated information, managing
(competent) conflict.