Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Образование как социокультурный феномен и предмет социальной философии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Долголенко, И.А.
dc.date.accessioned 2016-01-10T18:49:42Z
dc.date.available 2016-01-10T18:49:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Образование как социокультурный феномен и предмет социальной философии / И.А. Долголенко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 176-179. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91270
dc.description.abstract Проанализирован феномен образования с точки зрения социальной философии. Описано историю возникновения в структуре социальной философии данного направления исследования. Образование рассмотрено как творческий процесс создания и усвоения человеком новых культурных ценностей в рамках общего духовного развития человечества. Определены задачи образования, проанализированы функции данного процесса. Ключевые слова: образование, социальная философия, философия образования, познавательные ценности, культурно-образовательное пространство. uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано феномен освіти з точки зору соціальної філософії. Описано історію виникнення в структурі соціальної філософії даного напрямку дослідження. Освіту розглянуто як творчий процес створення і засвоєння людиною нових культурних цінностей в рамках загального духовного розвитку людства. Визначені завдання освіти, проаналізовано функції даного процесу. Ключові слова: освіта, соціальна філософія, філософія освіти, пізнавальні цінності, культурно-освітній простір. uk_UA
dc.description.abstract The phenomenon of education was analyzed in terms of social philosophy. The history of this area of research in the structure of the social philosophy was described. Education is considered as a creative process of creating and learning new cultural human values in general spiritual development of mankind. Objectives of education were defined; the functions of this process were analyzed. Keywords: education, social philosophy, philosophy of education, educational values, cultural and educational space. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Образование как социокультурный феномен и предмет социальной философии uk_UA
dc.title.alternative Освіта як соціокультурний феномен і предмет соціальної філософії uk_UA
dc.title.alternative Еducation as a social and cultural phenomenon and a subject of social philosophy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 316.613.227.006.7 (043.3)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис