Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Имидж музея как главный фактор функционирования учреждения

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Крупенина, Л.В.
dc.date.accessioned 2016-01-10T17:38:25Z
dc.date.available 2016-01-10T17:38:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Имидж музея как главный фактор функционирования учреждения / Л.В. Крупенина // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 157-160. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91245
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению имиджа как существенного фактора, влияющего на деятельность современных музеев. В контексте данной работы исследуется важность создания и использования музеями новых, эффективных форм и приемов повышения имиджа и конкурентоспособности, анализируется значимость внедрения в функционирование музеев маркетинга и, в частности, PR технологий. Кроме этого обосновывается положение о том, что музейную сферу необходимо существенно модернизировать в контексте современной социокультурной и экономической ситуации. Ключевые слова: имидж, музей, культурное пространство, PR технологии, модернизация. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду іміджу як істотного фактору, що впливає на діяльність сучасних музеїв. У контексті даної роботи досліджується важливість створення й використання музеями нових, ефективних форм і прийомів підвищення іміджу й конкурентоспроможності, аналізується значимість впровадження у функціонування музеїв маркетингу й, зокрема, PR технологій. Крім цього обґрунтовується положення про те, що музейну сферу необхідно суттєво модернізувати в контексті сучасної соціокультурної й економічної ситуації. Ключові слова: імідж, музей, культурний простір, PR технології, модернізація. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the image as a significant factor that is influencing to the activity of modern museums. In the context of this article examines the importance of the creation and applying of the museums new effective forms and methods of improving the image, analyzes the significance of introducing in the functioning of museum marketing and PR Technology. The author substantiates the importance for modernization of the museum sector in relation with the contemporary socio-cultural and economical situation. Key words: image, museum, culture area, PR Technology, modernization. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Имидж музея как главный фактор функционирования учреждения uk_UA
dc.title.alternative Імідж музею як основний чинник функціонування установи uk_UA
dc.title.alternative Тhe museum image as a principal factor of the functioning of institution uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 069.61


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис