Показати простий запис статті

dc.contributor.author Картунов, О.
dc.contributor.author Маруховська, О.
dc.date.accessioned 2010-06-24T09:43:49Z
dc.date.available 2010-06-24T09:43:49Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Політичний маркетинг і менеджмент / О. Картунов, О. Маруховська // Політ. менеджмент — 2004. — № 5. — С. 137-163. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9029
dc.description.abstract Методичний комплекс містить тематичний план та програму навчальної дисципліни „Політичний маркетинг і менеджмент”, перелік рекомендованої літератури до кожної теми курсу, плани лекцій та семінарських занять. Подаються орієнтовний перелік запитань та завдань для самостійної роботи студентів, тематика рефератів, тестові завдання для перевірки знань. Наводиться перелік запитань підсумкового контролю. Комплекс розрахований на студентів вищих навчальних закладів. Схвалений Вченою радою Університету економіки та права „КРОК”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Методика uk_UA
dc.title Політичний маркетинг і менеджмент uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис