У статті проаналізовано сучасні тенденції в сфері управління соціальною інфраструктурою промислових підприємств. Автором зосереджено увагу на сучасних складнощах в оцінці ефективності діяльності соціальних закладів відомчого підпорядкування. Запропоновано методику оцінювання ефективності об’єктів соціальної інфраструктури підприємства на основі визначення трьох складових їх діяльності. Цей підхід ураховує одночасно інтереси власників (керівників) підприємства, працівників та суспільства у цілому. На основі співставлення отриманих значень складових надано перелік рекомендованих стратегій управління соціальними об’єктами промислових підприємств різного типу.
В статье проанализированы современные тенденции в сфере управления социальной инфраструктурой промышленных предприятий. Автором сосредоточено внимание на трудностях в оценке эффективности деятельности социальных заведений ведомственного подчинения. Предложена методика оценивания эффективности объектов социальной инфраструктуры предприятия на основе определения трех составляющих их деятельности. Этот подход учитывает одновременно интересы собственников (руководителей) предприятия, работников и общества в целом. На основе сопоставления полученных значений составляющих подан перечень рекомендованных стратегий управления социальными объектами промышленных предприятий разного типа.
This paper investigates the current trends in management of enteprise’s social infrastructure. The author focuses on the difficulties of effectiveness evaluating of social institutions of departmental subordination. The method of evaluating the effectiveness of social infrastructure on the basis of three components determination is proposed. This approach takes into account the interests of the owners (managers) of the company, employees and society. Basing on the comparison of three components the author submitted the list of recommended strategies for social objects management for industrial enterprises of different types.