На основании решения дифференциальных уравнений, описывающих движение экипажа разработанной нетрадиционной конструкции электродинамической транспортной системы с двумя полосами сверхпроводящих магнитов на экипаже и с одной полосой путевых контуров на плоской путевой структуре, оценена устойчивость его левитационного движения вдоль прямолинейных и криволинейных участков путевой структуры постоянной и перемененной кривизны. Цель работы – разработка рекомендаций для создания новой электродинамической транспортной системы.
На основі розв’язання диференціальних рівнянь, що описують рух екіпажу розробленої нетрадиційної конструкції електродинамічної транспортної системи з двома смугами надпровідних магнітів на екіпажі системи і з однією смугою шляхових контурів на плоскій шляховий структурі, оцінено стійкість його левітаційного руху вздовж прямолінійних і криволінійних ділянок шляхової структури постійної та змінної кривизни. Мета роботи – розробка рекомендацій при створені нової електродинамічної системи.
Based on the solution of differential motion equations for the vehicle with developed nonstandard design of an electrodynamic transport system having two lines of superconducting magnets on the vehicle and one line of track contours on a plane track structure, the stability of its levitated motion on straight and curved tracks with constant and variable curvatures is evaluated. The work goal is to develop recommendations for creation of a new electrodynamic transport system.