Досліджуються процеси формування конкурентних переваг підприємств туристичної індустрії. Доведено взаємообумовленість та взаємопов’язаність конкуренто-спроможності з процесами ефективного функціонування та розвитку туристичного підприємства. Проведено аналіз чисельності підприємств туристичної індустрії в динаміці, який доводить їх збільшення на ринку туристичних послуг. Подана оцінка зовнішніх конкурентних позицій та переваг туристичного підприємства. Розроблена структурно - логічна схема досягнення конкурентних переваг підприємством туристичної індустрії в контексті формування його економічної безпеки.
Исследуются процессы формирования конкурентных преимуществ предприятий туристической индустрии. Доказано взаимообусловленность и взаимосвязанность конкурентоспособности с процессами эффективного функционирования и развития туристического предприятия. Проведен анализ численности предприятий туристической индустрии в динамике, который доводит их увеличение на рынке туристических услуг. Представленная оценка внешних конкурентных позиций и преимуществ туристического предприятия. Разработана структурно - логическая схема достижения конкурентных преимуществ предприятием туристической индустрии в контексте формирования экономической безопасности.
The article investigates the processes of competitive advantage formation in tourism industry. Interdependence and interrelatedness of competitiveness with the processes of effective operation and development of the tourism business was proved. Was made analysis of the number of enterprises in the tourism industry in dynamics,which demonstrates the increasing at tourism market. The evaluation of external competitive positions and advantages of tourism enterprises is given. Was made the structural and logical scheme how to achieve competitive advantage by tourism industry enterprise in the context of its economic security formation.