Главная цель статьи - выявить современные тенденции интеграции образования, науки и бизнеса в промышленно развитом регионе. Методы, подходы исследования - анализ внешней и внутренней среды организации, системный подход (любой объект рассматривается как совокупность взаимосвязанных элементов, изменение одного элемента приводит к изменению других элементов и системы в целом), воспроизводственный подход (ориентация на постоянное возобновление производства услуг для удовлетворения потребностей конкретного рынка с меньшими затратами на единицу получаемого эффекта). Важность работы состоит в том, авторами предложены новые способы взаимодействия ВУЗов, научных организаций и бизнес-структур. Выводы статьи: акцентировано внимание на необходимости формирования модели развития кластера нанотехнологий в Удмуртской Республике, а так же разработки и принятия системообразующего федерального закона об интеграции науки, образования и производства.
Головна мета статті - виявити сучасні тенденції інтеграції освіти, науки і бізнесу в промислово роз- виненому регіоні. Методи, підходи дослідження - аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища організації, системний підхід (будь-який об'єкт розглядається як сукупність взаємопов'язаних елементів, зміна одного елементу призводить до зміни інших елементів і системи в цілому), відтворювальний підхід (орієнтація на постійне відновлення виробництва послуг для за- доволення потреб конкретного ринку з меншими витратами на одиницю отримуваного ефекту). Важливість роботи полягає в тому, що авторами запропоновано нові способи взаємодії ВНЗ, наукових організацій і бізнес-структур. Висновки статті: акцентовано увагу на необхідності формування моделі розвитку кластера нанотехнологій в Удмуртській Республіці, а також розробки і ухвалення системотворного федерального закону про інтеграцію науки, освіти і виробництва.
The main purpose of the article is to reveal the modern trends of integration of education, science and business in the industrialized region. Methods, approaches of research - the analysis of the external and internal environment of the organization, system approach (any object is treated as a set of interrelated elements, changing one element changes the other elements and the system as a whole), reproductive approach (focus on constant renewal of production services to meet the needs of specific market with lower costs per unit produced effect). The importance of the work consists in the fact, the authors suggest new ways of interaction between Universities, scientific organizations and business structures. Conclusions of the article: the attention on the necessity of forming a model of cluster development of nanotechnologies in the Republic of Udmurtia, as well as the development and adoption of a systemic Federal law on the integration of science, education and production.