В данной статье рассматриваются подходы к стратегическому планированию в условиях интроверсии и экстраверсии стратега. Хотя влияние психологических факторов на экономические процессы хорошо изучено, роли психологической ориентации стратега уделялось мало внимания. В статье были установлены различия и особенности создания стратегии в зависимости от интроверсии и экстраверсии индивидуального или коллективного стратега. Это позволяет углубить понимание процесса стратегического планирования и закладывает теоретические основы его усовершенствования.
У даній статті розглядаються підходи до стратегічного планування в умовах інтроверсії і екстраверсії стратега. Хоча вплив психологічних факторів на економічні процеси добре вивчено, ролі психологічної орієнтації стратега приділялося мало уваги. У статті були встановлені відмінності і особливості створення стратегії залежно від інтроверсії і екстраверсії індивідуального або колективного стратега. Це дозволяє поглибити розуміння процесу стратегічного планування і закладає теоретичні основи його удосконалення.
This paper examines the approaches to strategic planning in terms of introversion and extraversion of the strategist. Although the influence of psychological factors on the economic processes is well investigated, the role of psychological orientation of strategist has received little attention. In the article were established the differences and peculiarities of strategies creation depending on the introversion and extraversion of the individual or collective strategist. This allows better understanding of the strategic planning process and provides a theoretical basis for its improvement.