Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Релігія в державних школах США: протистояння чи взаємодія?

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Романова, О.
dc.date.accessioned 2010-06-18T15:25:12Z
dc.date.available 2010-06-18T15:25:12Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Релігія в державних школах США: протистояння чи взаємодія? / О. Романова // Політ. менеджмент — 2005. — № 1. — С. 122-126. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8732
dc.description.abstract Сьогоднішнє розуміння принципу розділення релігії і держави має дві основні іпостасі: розділення Церкви і держави та розділення школи і Церкви. Тож, розглядаючи американський досвід практичної реалізації цього принципу, цілком логічно не тільки проаналізувати місце релігії в сучасній світській державі в цілому, а й місце та роль релігії в такій державній інституції,як школа. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Держава і церква uk_UA
dc.title Релігія в державних школах США: протистояння чи взаємодія? uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис