В статье автором дается глубокий анализ социальной составляющей вендинговой торговли, основанием для которого выступает философия массового потребителя, истории развития конкретной страны или общества. Таким образом, торговля через вендинг-автоматы раскрывается автором не только как четкий, с математической точностью выверенный, но и философский процесс, обусловленный историческими реалиями.
У статті подається глибокий аналіз вендінгової торгівлі, в основі якого знаходиться філософія масового користувача, а також історія розвитку окремої країни чи суспільства. Таким чином торгівля через вендінг-автоматирозглядається автором не тільки як чіткий, лаконічний, але й соціально-філософський процес, що обумовлений історичними умовами розвитку.
In the article the author gives a deep analysis of the social component of the vending trade, which is the basis for the mass consumer advocates the philosophy, the history of a particular country or society. Thus, the trade through vending machines is revealed not only as a clear, aligned with mathematical precision, but also the philosophical process, due to the historical realities.