У статті яскраво і науково виявлено та підкреслено мистецтво формування особистості. Головною метою педагогічної діяльності є розвиток людини культури з якостями комунікативності, емпатії, креативності, творчості, моральності, інтенсивного нарощування інтелектуального потенціалу, здатність побачити світ по-новому, оминувши штампи і стереотипи, а нові ідеї, цінності, емоційний і духовний фон життя стають способом рівноваги системи і протистояння ентропії роблять освіту, культуру – творчими, відкритими, створюють гармонічніший цикл Буття.
В статье ярко-научно определено само понятие и подчеркнуты особенности искусства формирования личности. Главной целью педагогической деятельности является развитие человека культуры с такими качествами, как: коммуникативность, эмпатия, креативность, творчество, моральность, интенсивное наращивание интеллектуального потенциала, возможность увидеть мир по-новому, без стереотипов и штампов, а новые идеи, ценности, эмоциональный и духовный фон жизни становятся способом равновесия системы и противостояния энтропии, кроме того, делают образование, культуру творческими, открытыми, создают гармонический цикл Жизни.
In the article bright and defined the very notion and highlighted features of art training. The main purpose of pedagogical activity is the development of human culture with such features as: communication, empathy, creativity, creativity, morality, intensive building intellectual capacity, the ability to see the world in a new way, without stereotypes and cliches, and new ideas, values, emotional and spiritual background of life become a way to keep balance and confront entropy, moreover, make education, culture, creative, open, create a harmonic cycle of life.