Стаття присвячена особливостям трансформації релігійних заборон у співвідношенні з сучасними проблемами секуляризації та десекуляризації. Утверджується, що секуляризація представлена не в тому понятті, про яке кажуть відомі соціологи, вона трансформується разом з віруючими людьми, з владою секуляризованих країн. В певний момент віруючим набридає утиск, вони починають виступати за десекуляризацію, повалення влади, на прикладі «Арабської весни» досягають своїх цілей.
Статья посвящена особенностям трансформации религиозных запретов в соотношении с современными проблемами секуляризации и десекуляризации. Утверждается, что секуляризация представлена не так, как говорят известные социологи, она трансформируется вместе с верующими людьми, с властью секуляризованных стран. В определенный момент верующим надоедают притеснения, они начинают выступать за десекуляризацию, свержения власти, пример «Арабская весна», и достигают своих целей.
The article is devoted to the peculiarities of the transformation of religious prohibitions in relation to contemporary issues of secularization and desekulyarizatsii . Argues that secularization is presented not as wellknown sociologists say , it is transformed along with religious people , with the power of secularized countries. At some point, the faithful are bored of oppression , they begin to speak for desekulyarizatsiyu , overthrow the government , an example of «Arab Spring» , and achieve their goals.