У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в
українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути
на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає
простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
В статье предпринята попытка анализа особенностей введения Болонской системы обучения в украинских
реалиях. Доказано, что Болонская система, при всех ее недостатках, может оказать положительное влияние
на систему образования Украины. Эта система учитывает индивидуальные особенности каждого студента и
предоставляет пространство для его творческой самореализации, понимания своего места в обществе.
In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologna system in Ukraine. It was
proved, that the Bologna system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the
Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows
ground for his/her creative self-actualization, understanding of his/her own role in the society.