Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Остапенко, В.В.
dc.contributor.author Остапенко, О.С.
dc.contributor.author Беляева, Е.Н.
dc.contributor.author Ступницкая, Ю.В.
dc.date.accessioned 2015-07-03T10:46:26Z
dc.date.available 2015-07-03T10:46:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0023-1274
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155
dc.description.abstract Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. uk_UA
dc.description.abstract A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Кибернетика uk_UA
dc.title Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта uk_UA
dc.title.alternative Математичні моделі боротьби партій за електорат або компаній за ринки збуту uk_UA
dc.title.alternative Mathematical models of battle of parties for electorate or companies for markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 518.9


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис