Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Федорук, П.І.
dc.date.accessioned 2015-07-01T14:30:43Z
dc.date.available 2015-07-01T14:30:43Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980
dc.description.abstract У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидкість сприйняття нової інформації, порядок тестування, рівень засвоєння навчального матеріалу, залежність швидкості засвоєння від швидкості сприйняття, яка може бути використана для побудови системи, яка враховуватиме персональні здібності студента, його попередні знання, вміння, особливості у сприйнятті та засвоєнні нової інформації. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается подход к оценке и прогнозированию скорости восприятия и усвоения знаний студентами в системах дистанционного образования, который позволяет адаптировать процесс обучения и провести его оптимальным путём для каждого конкретного студента. Предложено математическую модель, учитывающую скорость восприятия новой информации, порядок тестирования, уровень усвоения нового материала, зависимость скорости усвоения от скорости восприятия, которая может быть использована для построения системы, учитывающей персональные способности студента, его предыдущие знания, умения, особенности в восприятии и усвоении новой информации. uk_UA
dc.description.abstract The article under study reveals the approach to evaluation and forecasting of the quickness of perception and knowledge retention by students in the system of distance education , what helps to adapt the process of learning and conduct it in the optimal way for each concrete student. The mathematical model is proposed, which takes into account the quickness of perception of new material, the order of the test, the level of learning material retention, dependence of the quickness of retention from the quickness of perception, what may be used for the system constructing, what may take into account the individual student's abilities, his or her previous knowledge, capabilities, peculiarities in the perception of new material. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Моделювання і управління великими системами uk_UA
dc.title Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами uk_UA
dc.title.alternative Адаптация процесса обучения в системах дистанционного образования на основе оценки скорости восприятия и усвоения знаний студентами uk_UA
dc.title.alternative Adaptation of the process of education in the distance learning systems on the base of the quick perception and retention of knowledge by the students uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 651.3:518.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис