У статті розглядається метод контекстного представлення знань у системі дистанційного навчання, який дозволяє оперувати різними за структурою частинами електронного курсу матеріалу для забезпечення найбільш ефективного сприйняття необхідного для засвоєння матеріалу. Описана математична модель методу передбачає можливість конкретизації, деталізації, варіації складності знань і способів їх подання при їх передачі, не змінюючи при цьому тематики і змісту матеріалу.
В статье рассматривается метод контекстного представления знаний в системе дистанционного обучения, который позволяет оперировать разными по структуре частями электронного курса материала для обеспечения наиболее эффективного восприятия необходимого для усвоения материала. Описанная математическая модель метода предполагает возможность конкретизации, детализации, вариации сложности знаний и способов их подачи при передаче, не изменяя при этом тематики и содержания материала.
The article reveals the method of contextual knowledge representation in the system of distance education, which allows to operate different by structure parts of electronic course for providing the most effective perception necessary for mastering the material. Described mathematical model of the method foresees possibility of concretization, detalization, variation of knowledge complication and the way of its presentation at transference without any changes of themes and contents of material.