Разработана архитектура типа клиент–сервер программного модуля технологии тренировки движений кисти для восстановления речи. Описано функциональное поведение программного модуля в нотации UML. Представлены логическая модель управления доступом различных категорий пользователей на базе ролевой модели и модель взаимодействия основных функциональных компонентов модуля в терминологии классов объектно-ориентированного программирования.
The architecture as «client–server» type of the software module of the technology for training of hand movements to help in restoring speech is developed. The functional behavior of the software module in UML notation is described. The logical model of access control of different user categories based on the role-model and a logical model of the interaction of basic functional components of the module in terms of object-oriented programming classes are presented.
Розроблено архітектуру типу клієнт–сервер програмного модуля технології тренування рухів кисті для відновлення мовлення. Описано функціональну поведінку програмного модуля в нотації UML. Представлено логічну модель керування доступом різних категорій користувачів на базі рольової моделі та модель взаємодії основних функціональних компонентів модуля в термінології класів об’єктно-орієнтованого програмування.