Статья содержит обзор существующих систем поддержки принятия решений и подходов к моделированию, используемых при прогнозировании бизнес-процессов. Описаны проблемы и причины создания специализированных систем для решения подобных задач при различных типах формализации критериев качества. Приведены экспериментальные результаты сравнения разработанной СППР, показывающие экономию рабочего времени бизнес-аналитика на 20%-30% при создании прогнозов с недостаточной формализацией критериев качества.
Стаття містить огляд існуючих систем підтримки прийняття рішень та підходів до моделювання, що використовуються при прогнозуванні бізнес-процесів. Описано проблеми та причини створення спеціалізованих систем для вирішення подібних задач при різних типах формалізації критеріїв якості. Наведено експериментальні результати порівняння розробленої СППР, що показують економію робочого часу бізнес-аналітика на 20%-30% при створенні прогнозів з недостатньою формалізацією критеріїв якості.
Article contains a review of existing decision support systems and modeling approaches used in forecasting of business processes. It describes the problems and reasons for the creation of specialized systems for solving similar problems with different types of formalization of quality criteria. Experimental results of comparing the created DSS that show savings of working time of business analyst by 20%-30% when forecasts are made with insufficient formalization of quality criteria.