Описан эксперимент исследования эффективности адаптивной системы дистанционного обучения EduPro. Результаты эксперимента показали, что применение таких систем позволяет не только сохранить качество традиционных технологий передачи знаний, но в ряде случаев при использовании адаптационных алгоритмов добиться заметного повышения результатов обучения студентов.
An experiment in order to investigate the efficiency of the EduPro adaptive distance learning system functioning is described. The results of the experiment show that the use of such systems lets us not only to save the quality of traditional technologies of knowledge transferring but in some cases to achieve the noticeable rise of students’ progress results when using the adaptive algorithms.
Описано експеримент з метою дослідження ефективності функціонування адаптивної системи дистанційного навчання EduPro. Результати експерименту показали, що застосування таких систем дозволяє не тільки зберегти якість традиційних технологій передачі знань, але в певних випадках за використання адаптаційних алгоритмів домогтися помітного підвищення результатів навчання студентів.