У статті запропоновано підхід до проектування функції пристосованості в інтерактивному режимі на основі моделейекстракції об’єктів навчання за допомогою системи дистанційного навчання та контролю знань студентами з адаптацією доїхньої підготовки та інших особливостей. Крім того, запропонована методологія дозволяє спрощувати декомпозиціюпотрібного набору об’єктів навчання для даного навчального курсу. Іл.: 8. Бібліогр.: 7 назв.
В статье предложен поход к проектированию функции приспосабливаемости в интерактивном режиме на основе моделейэкстракции объектов обучения с помощью системы дистанционного образования и контроля знаний студентами садаптацией к их подготовке и других особенностей. Кроме этого, предложенная методология позволяет упроститьдекомпозицию нужного набора объектов обучения для данного учебного курса. Ил.: 8. Библиогр.: 7 назв.
The article reveals the approach to the projecting of the adaptability function in the interactive mode on the basis of the models ofextraction of the learning objects with the help of system of distance learning and knowledge control by students with adaptation totheir preparation and other peculiarities. Besides the suggested methodology lets us to reduce the decomposition of needed set oflearning objects for the given learning course. Figs.: 8. Refs.: 7 titles.