У статті розглянуто запропоновану технологію побудови навчального процесу в адаптивній системі
дистанційного навчання і контролю знань. Технологія базується на використанні математичного
апарату нечітких множин та теорії матриць і дозволяє забезпечити автоматичне формування
індивідуального навчального матеріалу з врахуванням індивідуальних особливостей, навичок і
здібностей студента, визначення моменту його готовності до переходу на більш складний рівень
матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю
виконання завдань і результатом тестування.
В статье рассматривается предложенная технология построения учебного процесса в адаптивных системах
дистанционного обучения и контроля знаний. Технология базируется на использовании аппарата нечётких
множеств и теории матриц и позволяет обеспечить автоматическое формирование индивидуального
учебного материала с учётом индивидуальных особенностей, навыков и способностей студентов, определения
момента его готовности для перехода на более сложный уровень материала, отображения взаимосвязей
между разнообразными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом
тестирования.
The article deals with the proposed technology of the learning process construction in the adaptive system of
distance training and knowledge control. The proposed technology is based on the use of mathematical apparatus
of fuzzy sets and theory of matrices and makes it possible to secure automatic formation of individual training
material taking into consideration students’ individual peculiarities, skills, and abilities; determination of a student’s
readiness to pass to a more difficult level; representation of interconnections between various indices of functioning,
quality of task performance and test results.