Статтю присвячено всебічному висвітленню роботи відділу консервації текстилю
нью-йоркського Метрополітен-музею, у якому багато років працює, реставруючи гобелени, авторка. Охарактеризовано саме явище гобелена, його місце та роль впродовж історії, техніки його створення, особливості структури та принципи переплетення тканини,
а також використовуваних при цьому колористичних засобів. Окрім того, подано короткий
огляд дослідницької літератури щодо історії техніки виготовлення гобеленів.
Автор статьи всесторонне освещает работу отдела консервации текстиля нью-йоркского
Метрополитен-музея, в котором она уже много лет реставрирует гобелены. Даются характеристики гобелена как явления культуры, места и роли этого явления в течение истории, техники
его создания, особенностей структуры и принципов переплетения ткани, а также использованных при этом колористических средств. Кроме этого, дан краткий обзор исследовательской литературы по истории техники изготовления гобеленов.
In the article the author closely examines how tapestries in Medieval and Renaissance periods were
created, what caused the increase in their demand, and their role in the social life of their owners. The
article also gives an overview of what techniques, natural dyes, and materials were used in tapestry production
and how they have changed over time. In addition, a brief review of research literature on the history
and of art making tapestries was done.