У статті розглядаються структура, та засоби формування іміджу друкованого видання. Зазначається, що
позитивний, імідж дозволяє періодичному ЗМІ виокремитися з-поміж інших видань, скласти достойну конкуренцію
аудіовізуальним та мережаним мас-медіа, а також знайти свою інформаційну нішу.
В статье рассматриваются структура и средства формирования имиджа печатного издания. Отмечается, что
позитивный имидж позволяет периодическому изданию выделиться на фоне других изданий, составить достойную
конкуренцию аудиовизуальным и сетевым масс-медиа, а также занять свою информационную нишу.
The article deals with a structure and facilities of forming of image of printing edition. It is marked that a positive image
allows a magazine to be selected on a background other editions: make a deserving competition audiovizual'nym and network
mass-media, and also to occupy-the informative, niche.