Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Суспільні та гуманітарні науки
→
Відділення історії, філософії та права
→
Мультиверсум. Філософський альманах
→
Мультиверсум. Філософський альманах, 2009
→
Мультиверсум. Філософський альманах, 2009, вип. 77
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу
Фаріна, Я.О.
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77307
Посилання:
Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу / Я.О. Фаріна // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2009. — Вип. 77. — С. 233-239. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
Дата:
2009
Переглядів:
614
Завантажень:
739
Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
24-Farina.pdf
Розмір:
206.5Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Мультиверсум. Філософський альманах, 2009, вип. 77
[24]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація