Рассмотрен полигон сети железных дорог (ЖД) как сложная техническая система; выделены структурные элементы исследуемой сети ЖД. Определены две основные задачи исследования функционирования сети ЖД. На основании краткого обзора исследований в области технологии работы сортировочной станции, как опорного элемента сети ЖД по формированию транспортного потока, приведены основные определения по организации вагонопотоков на сети ЖД. Предложен способ формализации технологического процесса железнодорожной сортировочной станции для целей построения имитационной модели и применения ее в эксплуатационной практике.
Розглянуто полігон мережі залізниць як складної технічної системи, виділено структурні елементи мережі залізниць, що досліджується. Визначено дві основні задачі дослідження функціонування мережі залізниць. На основі короткого огляду досліджень в області технології роботи сортувальної станції, як опорного елемента мережі залізниць по формуванню транспортного потоку, наведено основні визначення щодо організації вагонопотоків на мережі залізниць. Запропоновано спосіб формалізації технологічного процесу залізничної сортувальної станції для цілей побудови імітаційної моделі та застосування її в експлуатаційній практиці.
The polygon of a railway system as a complex technical system is considered, structural units of a researched railway system are specified. Two main problems of research of functioning of a railway system are defined. On the basis of a short review of researches in the field of shunting deport work engineering as a reference component of a railway system on creation of a traffic, the main definitions on the organisation of traffic volumes on a railway system are given. The mode of formalising the technological process of a railway shunting depot for constructing of the simulation model and its application in operation practice is offered.